fbpx
منوعات ونجوم

بالفيديو..تعرف على رسالة تامر حسني لجمهوره بعد اختتام حفلاته العالمية

وجه الفنان  تامر حسني رسالة لجمهوره بعد ختام حفلاته العالمية عبر صفحته الشخصية على موقع الصور والفيديوهات الشهير «إنستجرام».

ونشر حسني مقطع فيديو من حفله الذي أقيم مساء أمس في لندن وعلق عليه قائلًا «الحمد لله ختامها مسك وبجد أنا فرحان من كل قلبي على نجاح جولة عمري اللي بدأت من سنتين والنهارده كانت آخر حفله فيها مع جمهور لندن الراقي الكبير من مختلف جنسيات العالم».

وأضاف «شكرًا كل الجاليات العربية والمصرية في كل أنحاء العالم على حبكم وتقديركم الكريم لي أنا بصراحة فرحان جدًا جدًا من كل قلبي أولًا لأني مصري عربي وثانيًا عشان المجهود اللي بعمله في شغلي أنه بيوصل لكل العالم بالشكل ده بحمدك يارب ربنا مش بيضيع مجهود المجتهد شكرًا كل جمهوري العظيم المخلص المحترم الوفي شكرًا من كل قلبي ربنا يفرح قلوبكم ويحقق لكم كل أحلامكم يا رب».

يذكر أن تامر يواصل حاليًا تصوير مشاهده في أحداث فيلمه الجديد «البدلة»، ويؤدي فيه دور ضابط شرطة، والفيلم كتب قصته تامر حسني، وسيناريو وحوار أيمن بهجت قمر، ويدور في إطار اجتماعي كوميدي، ويشارك في بطولته أكرم حسني، وأمينة خليل، ودلال عبد العزيز، ومحمود البزاوي، ومحمد ثروت، وطاهر أبو ليلة.

الحمدلله ختامها مسك وبجد انا فرحان من كل قلبي على نجاح جولة عمري ابتدا اللي بدأت من سنتين ونهارده كانت آخر حفله فيها مع جمهور لندن الراقي الكبير من مختلف جنسيات العالم شكراً كل الجاليات العربيه والمصريه في كل انحاء العالم على حبكم وتقديركم الكريم لي انا بصراحه فرحان جداً جداً كل قلبي اولاً لإني مصري عربي وثانياً عشان المجهود اللي بعمله في شغلي انه بيوصل لكل العالم بالشكل ده بحمدك يارب ربنا مش بيضيع مجهود المجتهد شكراً كل جمهوري العظيم المخلص المحترم الوفي شكراً من كل قلبي ربنا يفرح قلوبكم ويحقق لكم كل احلامكم يارب

A post shared by Tamer Hosny (@tamerhosny) on

زر الذهاب إلى الأعلى